Kui teie lend tühistati, kuid teid teavitati vähem kui 14 päeva enne lennu väljumist ja lähte- ega sihtriigis ei olnud mingeid piiranguid. Võite taotleda hüvitist kuni 600€.

Siin on koopia emailist, mida me ise oleme kasutanud lennufirmadelt hüvitise saamiseks. Järgige juhiseid, et täitke väljad (sulgudes) oma ja lennuinfoga. Ja saatke kiri oma lennufirmale.

Kui saate oma nõudele eitava vastuse, isegi kui teil on õigus hüvitisele. Võite meiega ühendust võtta ja me aitame teid oma võimaluste piires. Kui te olete oma lennu veebireisibüroos broneerinud, võtke nendega ühendust.

 

Kuidas täita email?

 

  1. Esiteks kontrollige, kas lend tühistati kindlasti vähem kui 14 päeva enne väljalendu, ja mille pärast lend tühistati.
  2. Selgitage lennujaamade vahekaugus, ehk siis lennu pikkus (seda saab teha näiteks distance.to veebilehel).
  3. Kui teate oma lennu pikkust, täitke teksti
    250€ (kui lennu pikkus 0-1500km) – 7.1.a
    400€ (kui lennu pikkus 1500-3500km) – 7.1.b
    600€ (kui lennu pikkus +3500km) – 7.1.c
  4. Asendage (sulgedes) olev tekst oma ja lennu infoga.
  5. Kui olete teksti parandanud, saatke see lennufirmale.
  6. Kui teil on küsimusi, võite meile sõnumi saata klikkides siit.

 

⇓ KOPEERI SIIT KUNI LÕPUNI ⇓

 

(Teie ees- ja perekonnanimi)

(Teie telefoninumber)

(Teie email)

(Lennu number ja kuupäev)

 

Dear Sir or Madam,

 

Based on the Regulation (EC) No 261/2004 of the European Parliament and of the Council of 11 February 2004 “Establishing common rules on compensation and assistance to passengers in the event of denied boarding and of cancellation or long delay of flights, and repealing Regulation (EEC) No 295/91” and its art. 7.1.(a,b,c – valige üks täht vastavalt punktile 3.)  based on art. 5.1.c of above regulation I require you to give me compensation amounting (valige summa vastavalt punktile 3.)  EUR required by the mentioned above Regulation.

 

The topic’s flight from (LÄHTEKOHT) to (SIHTKOHT) which took place on (LENNU KUUPÄEV), flight no. (LENNU NUMBER näiteks FR 1234) has been cancelled. After my investigation, the flight has been cancelled without any extraordinary circumstances. Based on art 5.1.c In case of cancellation of a flight, the passengers concerned shall have the right to compensation by the operating air carrier in accordance with Article 7. Your possible argument saying that the flight: “has been caused by extraordinary circumstances which could not have been avoided even if all reasonable measures had been taken” or that the flight was cancelled because of the COVID-19 global situation is invalid. This is based on notice NOTAM which indicates that in the both: destination and departure country flights were not suspended the subject day. The airports’ operations had NOT been suspended, cancelled nor delayed either and most of the other aircraft and airlines had been operating without any delays nor cancellations that day.

 

Amount of (valige summa vastavalt punktile 3.)  EUR is based on art 7.1.(a,b,c  – valige üks täht vastavalt punktile 3.) since the distance between (SIHTKOHT) and (LÄHTEKOHT) is (LENNUJAAMADE VAHEKAUGUS) km.

 

I am looking forward to your answer,

Best regards,

(Teie ees- ja perekonnanimi)